środa, 29 lipca 2015

Ślub nad brzegiem morza...



Dziś mam znów pudełko "szyte na miarę"... Wymyślone dla pary, która ten wyjątkowy moment postanowiła uczcić na plaży, w altance nad naszym morzem i w ten sposób powiedzieć sobie "tak" na wieczność całą. Pięknie i romantycznie choć aura tego dnia nie dopisała wcale, ta nasza krajowa już tak ma...Dobrze, że te ogromne emocje pozwalają choć częściowo nie zwracać uwagi na tak drugorzędne sprawy jak pogoda ;) 
Pudełko miało być w trzech kolorach; czerwonym, niebieskim i białym; w "lekko marynarskim" klimacie. I takie jest oto; mój pomysł na nie wyszedł nieco poza papier, przyniósł do środka prawdziwe muszle i na nich ustawił altankę, którą wykombinowałam tak, jak poprzednią ;) Box jest utrzymany w skandynawskiej czystości z retro smaczkiem ;)
Digi stempelek od Novinki, dziękuję :)










Boxa zgłaszam do morskiego wyzwania w Papelii, w mojej pracy użyta tekturka z ich sklepu :)



A także do ślubno rocznicowego wyzwania na blogu Digi - scrap




12 komentarzy:

  1. Co za elegancja i wyczucie. Bardzo mi się podoba kolorystyka, marynistyczna nuta i perfekcyjne wykonanie.
    Podziwiam i dziękuje za udział w wyzwaniu Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Jestem pod ogromnym wrażeniem, kolory rewelacyjne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko, wspaniałe elementy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem! To pudełko jest niesamowite! każdy detal idealnie dopracowany, a personalizacja ślubno-morska- rewelacja!
    Dzięki za zgłoszenie na Papeliowe wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jaki cudny morski klimat! Przepiękne pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełko. I ten ołtarz z muszli...no cudo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe pudełko, piękne detale, dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za wszystkie serdeczne komentarze 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny i ten morski akcent , który kocham

    OdpowiedzUsuń
  11. To moje ulubione:) oczywiście poza naszym ślubnym pudełkiem. Byłam pod ogromnym wrażeniem jak zobaczyłam środek i nie tylko. Idealnie dopasowane do klimatu ślubu- dostaliśmy informację od Pary Młodej- ...otworzyliśmy pudełko i zobaczyliśmy siebie i altankę, muszle- wszystkim popłynęły łzy wzruszenia. Dziękujemy . D&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się tym ze mną podzieliłaś - teraz i ja jestem wzruszona...

      Usuń