wtorek, 6 czerwca 2017

Męski exploding box - 40. urodziny


Mężczyzna, twardziel, nurek, przyjaciel...i pudełko dla niego. Nie znam człowieka, wiem jak mi go opisano i tak to ujełam w papierze; podoba mi się ta forma bardzo - zresztą już niejednokrotnie zauważałam, że w tym stylu najlepiej się odnajduję twórczo :) 
Zabawnie było działać w takim klimacie - mam nadzieję, że obdarowanemu prezent przypadł do gustu. Dużo tu tego ;)
















                                Pracę zgłaszam do męskich wyzwań na blogach Paper Passion




                                                     oraz w Towarzystwie Dobrej Zabawy


11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny box, dowcipny i z polotem
    Dziękuję za udział wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja !!! Przedni pomysł z tym pudełkiem w pudełku :) dziękuje za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ile tu się dzieje:) Świetny box! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity box! Uwielbiam tę formę i nigdy nie mogę się napatrzeć :) Dziękuję za wspólną zabawę z TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca :) dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamknięte pudełko wygląda świetnie, ale środek zaskoczył mnie swoją nietuzinkowością i pomysłowością wykonania. Świetny boks! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень большая работа проделана! Спасибо, что откликнулись на наше задание в блоге ТДЗ.
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale poradziłaś sobie z tematem naszego wyzwania w Paper Passion:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny box:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, wesoły box :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń